Ödet eller en slump?


   
     
 
Jag vet inte om det är ödet eller bara en slump
men något har alltid dragit mig till dig
Dina ögon, åh dina ögon
får mig att tappa andan
Jag vill kasta mig i din famn
alltid känna din kropp mot min
Jag önskar att du gick fram till mig
och sa att jag var vacker
Ditt namn ekar inom mig
jag kommer aldrig glömma det
Jag älskar dig
mitt hjärta länkar så efter din trevande händer

Men varför för du mig så förvirad
din lekande blick, söker den mig
Dina små komplimanger
är det mer än tomma ord
Måste du leka med mitt hjärta
snälla, spela ut dina kort
Jag är för blyg för att fråga
men jag vet inte hur länge jag står ut
Jag älskar dig så mycket
det finns inga ord som kan beskriva mina känslor
Mitt hjärta slår bara för dig
och det kan du inte göra något åt
- Wilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0