Tillsammans

Vi ska vandra sida vid sida
trotsa faror tillsammans
Andas genom samma andetag
våra hjärtan slår i kapp

Jag vet inte var du slutar och jag börjar
vi är liksom en person
Känslorna vi känner är lika
blodet blandas i våra ådrar

Ingen i världen kan hindra oss
sära på oss
Varken nordens kraftiga kyla
eller stormarna i väst
Den brännande solen i öknen
inte ens de djupa haven

Om den andra går
måste den andra följa efter
Vi är förenade i evighet
och bandet mellan oss går inte att bryta
 
- Wilma


Kommentarer
Viggo

Svar på Wilmas kommentar på min blogg: Hej! :) Ni får jättegärna länka till min blogg om ni vill! Det hade varit jätteroligt :) Men jag undrar om det hade varit okej om jag länkar till er blogg från min också? Har läst några av era dikter, och ni är verkligen superbra båda två! Ni skulle antagligen kunna skriva en diktsamlingsbok eller liknande och få den utgiven! Och om ni skriver noveller i framtiden så ser jag verkligen fram emot att få läsa dem också :)

Svar: Åh, tack så mycket. Självklart får du länka våran blogg. Det skulle vi båda uppskatta väldigt mycket. :DTack så hemskt mycket
Wilma & Felicia

2013-06-30 @ 16:03:37
URL: http://bookfinger.blogspot.se
Milina

Fint!

Svar: Tack!
Wilma & Felicia

2013-07-02 @ 00:36:16
URL: http://nattstad.se/milina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0