Utan dig

Jag trodde du var perfekt
och jag trodde du var min
alla gånger du sa att jag var vacker
att det skulle vara vi för alltid
jag trodde verkligen att det var sant
jag trodde på allt du sa
men nu ser jag att allt bara var lögner
du var inte perfekt
och att du var min var bara önsketänkande

Jag ler när jag tänker på dig
för jag vet
att även om du aldrig älskade mig
så var orden du sa när du lämnade mig
även de en lögn
men jag kommer vara stark
för kärleken jag kände en gång
är krossad av alla lögner
och du kan inte krossa mig
för nu är du bara en lögn för mig
en lögn som jag skakar av mig

Hejdå
det är sista gången du ser mig
för alla smärta du orsakade mig
skakar jag av mig lika lätt
och när jag vänder mig om och går
känner jag bara lättnad
ingenting du säger kan få mig att komma tillbaka
för det är ändå bara lögner
och allt kommer att bli bra
utan dig

~Felicia


Kommentarer
Hanna Oliveskog

Gud va duktig du är felicia c: ❤

Svar: Åhh taaack <3
Wilma & Felicia

2015-07-07 @ 04:19:10
URL: http://raiiinbow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0