Jag saknar dig

Det spelar ingen roll hur många gånger
jag säger att jag kommit över dig
för hur övertygande jag än låter
och hur mycket jag än önskar att det var sant
så är det bara en lögn
en önskan, en förnekelse

Jag kommer aldrig att glömma alla skratt
alla saker vi gjorde tillsammans
men även om jag minns allt det ljusa så tydligt
allt vi var med om tillsammans
så kommer jag alltid att minnas
när du plötsligt vände ryggen till mig
och gick som om det inte var något konstigt
som om du inte lämnade mig, kanske för alltid
och det är det som gör allt så svårt
för jag saknar dig så mycket
men kan inte förlåta dig tillräckligt
för att våga försöka få dig tillbaka
säkert skulle jag lyckas
om än bara delvis
men du har kommit så långt bort från mig
ett avstånd som aldrig kan övervinnas helt
och även om mitt hjärta skriker åt mig
att ge dig en andra chans
så känner jag dig för väl
för att lita på dig helt
och min själ blöder än
av såren från ditt svek

~Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0