Känn rytmen

Kom och dansa
lita på mig
jag kan stegen
känner du inte rytmen?
ett steg dit, hit
kom närmare och bara följ med
musiken är allt
släpp allt annat
nu är det bara du och jag
och musiken som fyller luften
fyller oss i varje andetag
växer sig starkare med varje steg
hör du inte takten?
ett, två, steg, hopp
tre, fyra, steg
snurra runt mig
känn hur musiken drar i dig
svingar dig runt på golvet
känn rytmen
låt mig föra dig
slappna av och följ bara med
snurra
men håll dig nära mig
jag ska föra dig
runt runt det är enkelt ska du se
ett steg dit, hit
snurra, se det är lätt!
känn hur musiken fyller dig
släpp taget om allt annat
för här finns bara du och jag
 
~Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0