Sommar minnen


 Jag ser allt så tydligt
den sprakande himlen och ditt leende
När jag är med dig stannar tiden
det är bara du och jag, allt annat slutar existera
Jag kan minnas våra lätta steg
vi dansade fram på blomsterängen
En vinglig liten dans
barfota i den daggfyllda gräset
 
Underbara minnen jag aldrig vill glömma
men just nu vill jag leva i nuet
Du kramar om mig
beskyddar mig mot vindens kyla
Tillsammans ser vi upp mot himlen
ser hur solen sakta sjunger bakom trädtopparna
Och åter börjar vi dansa
i den mjuka kvälls ljuset
 
- Wilma
 
 
 


Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Så fint skrivet!!

Svar: Tack så mycket.
Wilma & Felicia

2013-06-28 @ 02:03:52
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0