"Varför kan du inte komma springandes?"

Kommer jag klara av det
att vandra flera mil utan dig
Varje steg för mig längre bort
långt bort från allt jag hållit kärt
Men måste det vara så här
finns det inget annat val
Varför kan du inte komma springandes efter mig
och be mig att stanna

Jag älskar dig
har alltid gjort, kommer alltid att göra
Mitt hjärta brister av längtan
jag vill tillbaka till din famn
Men jag måste vänta
ödet har sin bestämda gång
Avståndet mellan våra hjärtan växer
men bandet som håller dem samman ska aldrig brista
Vi hör ihop, det är sanning
vi måste bara vänta
 
- Wilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

poetrydream.blogg.se

En blogg fylld av poesi, böcker och noveller.

RSS 2.0